مراجعه به کلینیک دندانپزشکی برای سفید کردن دندان ها یکی از بیش ترین نوع مراجعات برای درمان های دندانپزشکی است. اکثر بیماران سوال را می پرسند که چرا دندان های من تغییر رنگ می دهند؟ ما در کلینیک دندانپزشکی مراقبت از دندان به طور عمده بر روی علت تغییر رنگ تمرکز می کنیم. بهترین دندانپزشک ما معتقد به تشخیص مناسب تغییر رنگ است ، همه آزمایشات برای رد کردن علت انجام می شود زیرا درمان به عواملی که باعث تغییر رنگ می شوند بستگی دارد.

در واقع بیماران خود را راهنمایی می کنیم که چگونه دندان های خود را بدون لک نگه دارند. ما بهترین دندانپزشکان زیبایی را داریم که تمام مراحل زیبایی را انجام می دهند و همچنین برای تغییر رنگ دندان ها درمان هایی را در نظر می گیرند.

لازم به ذکر است که خانم دکتر ربکا مناشه اف به عنوان دندانپزشک اطفال در امیرآباد هم شناخته شده هستند. با توجه به نزدیکی مسیر رفت و آمد به یوسف آباد، شما مراجعه کنندگان گرامی که ساکن منطقه امیر آباد هستید، می توانید برای انجام خدمات دندانپزشکی کودکان دلبند خود به کلینیک دندانپزشکی اطفال یوسف آباد مراجعه کرده و از این امکان بهره مند شوید.

شما والدین محترم می توانید با استفاده از لوکیشن کلینیک در برنامه GOOGLE MAP ، مسیر را دریافت کنید.

ادرس کلینیک دکتر مناشه اف

در اینجا توضیح داده ایم که چه عواملی باعث زردی دندان می شود ، درمان چیست ، قابل درمان است یا خیر. علت لک شدن دندان ها:

تغییر رنگ دندان ، بعضی اوقات فقط به دلیل لک شدن سطحی با مواد غذایی مانند قهوه یا زردچوبه است اما بعضی اوقات مانند فلوئوروز در داخل دندان است. درمان نیز براساس نوع رنگ آمیزی انجام می شود. دندانپزشک آزمایشاتی انجام می دهد و او می تواند تشخیص دهد که این یک لک داخلی است یا لک خارجی است.

لک خارجی دندان ها:

لک خارجی دندان ها به طور معمول در اثر سیگار کشیدن (استفاده از دخانیات) یا نوشیدن منظم قهوه و چای ، شراب یا نوشیدنی های کولا ایجاد می شود. بعضی اوقات نیز به دلیل برخی از اجزای موجود در غذا مانند زردچوبه یا برخی توت ها ، میوه هایی مانند زغال اخته ، سبزیجاتی مانند چغندر ، سس سویا و کاری است. اما این نوع تغییر رنگ فقط با جرم گیری و سفید شدن قابل اصلاح است.

دندان پزشک اطفال امیرآباد

لک داخلی دندان ها:

این نوع تغییر رنگ اساساً در داخل دندان زیر لایه مینا اتفاق می افتد و با سفید شدن و تمیز کردن برطرف کردن آن کمی دشوار است. کودکانی که آنتی بیوتیک تتراسایکلین مصرف می کنند (یا مادران آن را در حین بارداری مصرف کرده اند) اغلب چنین لکه هایی دارند. پرکردگی های نقره ای (آمالگام) به دلیل خوردگی اغلب می توانند ساختار اطراف دندان را لکه دار کنند. این می تواند توسط روکش ها و تاج ها درمان شود.

بی توجهی به بهداشت دهان و دندان:

بهداشت نامناسب دندان ، از جمله مسواک زدن ناخنک یا استفاده از نخ دندان ، می تواند منجر به تغییر رنگ دندان شود.

زردی کهولت سن:

با افزایش سن مینای دندان (لایه بیرونی سفید دندان) نازک شده، اجازه می دهد تا عاج زمینه ای (زرد) نشان داده شود. به همین دلیل است که دندان ها با افزایش سن زردتر به نظر می رسند.

داروها: برخی از داروها از جمله داروهای فشار خون بالا ، شیمی درمانی ، آنتی هیستامین ها و برخی داروهای ضد روان پریشی می توانند باعث ایجاد لکه های دندان شوند.

تروما: گاهی آسیب دیدگی های تصادفی باعث تغییر رنگ دندان می شود. این اتفاق می افتد به دلیل از دست دادن خونرسانی از دندان. با سفید کردن یا RCT و تاجگذاری بیشتر می توان آن را اصلاح کرد.

چگونه لکه های دندان را از بین ببریم؟

قبل از درمان این مشکل ، مهمترین مرحله تشخیص تغییر رنگ است و دندانپزشک در کلینیک دندانپزشکی بهترین شخصی است که می تواند شما را راهنمایی کند. به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید ، دندانپزشک به شما خواهد گفت که لکه های شما خارجی یا داخلی است. برای لکه های خارجی ، او روش های مناسب مسواک زدن و پوسته پوسته شدن و جرمگیری را به شما توصیه می کند. برای لکه های داخلی ، او باید علت را دریابد. روکش یا گاهی اوقات سفید شدن نیز موثر است.

ایمپلنت دندان امیر آباد

در اینجا چند درمان خانگی وجود دارد که می تواند به شما در جلوگیری از لکه دار شدن کمک کند:

دندان های خود را روزی دو بار مسواک بزنید. روش مناسب مسواک زدن را بیاموزید. از برس نرم مویی استفاده کنید. در حین مسواک زدن خشن نباشید در غیر این صورت لایه مینای دندان شما فرسوده می شود همچنین ممکن است به لثه آسیب برساند.

سیگار نکشید. گفتن آن راحت تر از انجام کار است ، اما همه ما به خوبی از “ظاهر دندان سیگاری ها” آگاه هستیم ، بنابراین کاملا منطقی است که اگر سیگار را ترک کنید ، از لک شدن دندان و زبان می کاهید.


جهت دریافت مشاوره و انجام ایمپلنت و لمینت دندان با ما تماس بگیرید.88213218 21 0098


مراقب رژیم خود باشید. پس از داشتن نوشیدنی های رنگی (چای ، قهوه ، شراب ، کولا و غیره) دندان های خود را تمیز کنید. همچنین آنها را کاهش دهید. اگر امکان پذیر نیست سعی کنید از آنها خودداری کنید و فقط استفاده از آنها را در روز محدود کنید.

از نی استفاده کنید. نوشیدن نوشیدنی های گازدار ، اسموتی ها و آب میوه ها از طریق نی باعث می شود دندان شما در معرض این نوشیدنی های رنگی قرار گیرد.

به صورت کاملا منظم هر 6 ماه یک بار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید. جرم گیری حدود 20 دقیقه طول می کشد و یک کار عالی در حفظ دهان شاد و سالم دارد.

تفاوت لمینت و ونیر

همه ی این مراقبت های خانگی و روتین ها برای حفظ سلامت دهان و دندان بسیار ضروری است. ما یک مجموعه دندان دائمی داریم که در صورت خراب شدن و از دست دادن آنها، بازیابی آن ها غیر ممکن است. پس باید در حفظ و سلامت آن ها تمام تلاش خود را بکنیم و معاینات منظم را در کلینیک دندانپزشکی انجام دهیم.

کلینیک دندانپزشکی یوسف آباد هم برای بزرگسالان و هم اطفال، آماده ی پذیرش برای انواع خدمات دندانپزشکی است. این کلینیک تخصصی دندانپزشکی با کادری مجرب و محیطی استاندارد امکان ارائه ی درمان های روز دندانپزشکی را دارد. برای مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید.

1 thoughts on “مراجعه به کلینیک دندانپزشکی برای سفید کردن دندان ها | دندانپزشک اطفال امیرآباد

  1. زهره خوشبخت میگوید:

    من از لمینت شما خیلی راضی هستم خیلی خوبید با اخلاق و کاری عالی
    ممنون از شما خانم دکتر خوش برخورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *